01:05 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گروه مپنا

صعود یکپارچه شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه هفدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد به رقم یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش، رقم ۴۰۷ هزار و ۷۹۱ واحد را به ثبت رساند.
"رمپنا" قرارداد جدید منعقد کرد
شرکت گروه مپنا قرارداد پروژه برق و بخار منعقد کرد.
شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و ۶۰۲ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۷۸ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.
راه‌اندازی ۵ هزار مگاوات نیروگاه در دنیا توسط مپنا / مانع سهام ۲۰ درصدی دولت
نماد برتر- مدیرعامل مپنا با اعلام ساخت ۵ هزار مگاوات نیروگاه در کشور‌های مختلف دنیا، گفت: با تعلق بیش از ۲۰ درصد سهام به دولت، یک سنت هم از صندوق توسعه ملی به این شرکت داده نشده است.
بزرگترین قرارداد تولید خودرو برقی در ایران بین کرمان خودرو و مپنا بسته شد
نماد برتر- دو زیرمجموعه گروه اقتصادی کرمان خودرو و مپنا برای مشارکت و همکاری در تولید نخستین خودرو جدید با پلت‌فرم الکتریکی قرار داد بستند.
مپنا درباره مغایرت درآمدهای عملیاتی توضیح داد
نماد برتر- گروه مپنا درخصوص علت مغایرت درآمدهای عملیاتی در صورت های مالی حسابرسی نشده ۶ ماهه با اطلاعات ارائه شده در گزارش ماهانه توضیح داد.
بورس در مدار نوسان
نماد برتر- بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد ایستاد.
خروج موقت ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از تابلو معاملات
نماد برتر- قبل از شروع معاملات اولین روز هفته بازار سهام ، نماد ۹ شرکت بورسی از جمله مپنا و صدرا به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد.
گروه مپنا ۱۰۰ درصد سهام شرکت غیربورسی واگن پارس را خرید
نماد برتر- گروه مپنا از خرید ۱۰۰ درصد سهام شرکت غیربورسی واگن پارس به ارزش ۱۳۳.۱ میلیارد تومان خبر داد.
خروج موقت ۷ شرکت از تابلو معاملات و غیبت ۶ روزه نماد دارای ظن دستکاری
نماد برتر- قبل از شروع آخرین معاملات روز کاری بورس در هفته جاری ، نماد ۷ شرکت به دلیل رویدادی مهم بسته و یک شرکت هم به علت ظن دستکاری با توقف ۶ روزه روبرو شد.
بورس هفته را با چراغ سبز آغاز کرد
نماد برتر- شاخص بورس امروز برخلاف روزهای پایانی هفته گذشته صعودی بود و بیش از ۲۱ هزار واحد افزایش یافت.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
ظرفیت نیروگاه‌های کشور به ۸۴۵۰۰ مگاوات رسید
نماد برتر- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با افتتاح واحد دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قشم ظرفیت منصوبه نیروگاهی در جزیره قشم به ۴۸۰ مگاوات، در استان هرمزگان به ۴۰۰۰ مگاوات و در کل کشور به ۸۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش پیدا خواهد کرد.
بانک صادرات و مپنا تفاهمنامه ۵ هزار میلیاردی بستند/ چشم انداز ۳میلیارد دلاری
نماد برتر- بانک صادرات و گروه مپنا تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان و با هدف توسعه همکاری و پرداخت تسهیلات در حوزه حمل‌ و نقل ریلی امضا کردند.
«رمپنا» عرضه کننده شد
نماد برتر- «گروه مپنا» بخشی از سود محقق شده خود را در قالب سود نقدی و بخشی را در قالب افزایش سرمایه به سهامداران خود برگرداند.